Murid-Murid

t3k@n@N

dunia saya ketika menjadi pelajar STPM
baru saje pulang dr sekolah..terus teringatkan blogg yg baru ku bina kelmarin...kalau sebelumnya aku terus terkam laptop n sign in YM...



tp ary nie sudh beralih arah...blogg sentiasa di fikiran...tapi semuanya kini aku ingin ceritakan disini...... ary nie kenapa tajukku adalah TEKANAN.....kerana ary nie penuh dgn tekanan yg kurasakan bersama kawan2....


peperiksaan lagy 2 minggu dan  peperiksaan pertengahan tahun inilah yg akan mnjdi ukuran bg keseluruhan pelajar2 STPM 2011 kerana kertas soalan adalah same untuk keseluruhannya...result yg bkl diperolehi akan dihntar ke kementerian dan saat inilah kementerian akan menilai prestasi pelajar...so dgn kate lain keputusan mestylah bagus untuk peperiksaan ini...wlbgimanapun...tekann yg sdg kami rase kerana tugasan kami semakin menimbun saban hary....



setelah ku kumpul ary semalam ternyata byk lagy yg belum settle....dn ia menjadi stress buat aku....namun kate guruku org yg bersabar akan menemuikejayaan di penghujungnya nnty.....dan aku pegang kata2 itu...


semoga peperiksaan kali ini aku mmpu meningkatkan pointer aku mnjdi 3.7 keatas...namun aku akan cuba meluangkan sedikit waktu untuk mengupdate blog yg baru ini......tp bkn sekerap yg mungkin.....



doakan agar aku berjaya kelak dan menjdi calon pelajar terbaik....

No comments:

Alright reserved by NUR HAFIZAH