Murid-Murid

perubahan

allhamdulillah....dpt jua ku luang masa tuk ku coretkan kisah petg nie...ary nie setelah kelas tamat...aku disapai oleh seorang sahbt....dan dyer berkata sesuatu padaku...katanya....
seorang kawan berkata .. 'fyzah aku suka tengok kau dah berubah ary nie...hati aku bahagia tengok kau mcm nie...aku pun turut happy...' ku bertanya 'kenapa??,,laen yg mcm maner??'.....' dh berubah dan x seperty sebelumnya' kata kawanku.... (seperty sebelumnya membuat aku faham akan maksudnya...dan aku berterima kasih padanya kerana dia aku semakin berubahhhh.....tq fren :))
ingin tahu kenapa sahabatku berkata begitu...?? 
kerana semenjak dua menjak tiga menjak ini aku dihadiri oleyh perasaan stress yg teramat dn sentiasa berada dlm kemurungan.....katernya ,,dia juga sedih melihat aku berwajah begitu...xseceria dahulu...dn sukar untuk aku senyum meskipun ada perkara lucu...
 
 aku juga tidak tahu kenapa aku boleh menjadi sehingga begitu....byk yg aku pikirkan sebelum ini...tp setelah tutorial bm jam 1.30 tadi,,sikapku kembali ceria dn mula aktif bersoal jawab di dalm kelas....dn aku merasakan aku mulai senang dgn keadaan sebegitu....
 membuat aku lupa akan segala maslh yg sedng aku alami... 
pelbagai perangsang yg diberikan oleyh shbtku ini...dan aku mengucapkan ribuan terima kasih atas perhatianyya..... thanks ...
shbt yg memberi perangsang padaku

No comments:

Alright reserved by NUR HAFIZAH