Murid-Murid

kesihatan yg sedikit terjejas

alhamdulillah...


msh berpeluang menarikan jejari di laman blog nie..namun walau tidak selesa ttp jua ku postkan entry terbaru....subhanallah...




allah uji aku dgn kesihatan yg sedikit merosot ini...kehadiran selsema membuat aku makin mendekatkan diry kepadaNYA...kerana tnpa kehadiran selsema ini mungkin aku tidak memanjat sekudus doa agar diberikan kesihatan yg baik kepadaku...



tp inilah hikmahnya...allah maha adil...diciptakan penyakit bg hamba yang disayanginya untuk menguji dimana kesabaran hambanya,,,


dan aku bersabar di atas kurniaan selsema ini...kerana bagiku aku tergolong dikalangan hambanya yang berada di bwah peliharaanya sentiasa....ramai yg berkata selsemaku adalah permulaan sebelum ku demam..tapi...bgku ini perkara biasa..mmg setiap tahun selsema akan mengunjungiku....



dan aku sudah betah dgn keadaan ini....tp alahamdulillah keprihatinan seorang bonda membuatku terkilan akan kasih syangnya kpd ku...



kini terlihat bhwa tiada seorang ibu yg ingin melihat anknya derita meskipun cuma terkena selsema...tanpa jemu mengingatkan aku waktu perlunya mkn ubat dan sentiasa melihat kondisiku supaya tidak merebak menjadi demam...



alhamdulillah..begitulah takdir allah...kurniakan aku demam agar aku dpt menikmati kasih syg yg lebih dekat dr seorang bonda..terima kasih mama kerana sudi menjagaku meskipun umur sdh mencecah 19 thun...dan syukur tak terhingga kepada allah kerana memberi nikmat sebegini rupa....



ALHAMDULILLAH...ALLAH MAHA BESAR...sekian dulu buat skrg...ingin berehat kerana lemah setelah makan ubat... :)


No comments:

Alright reserved by NUR HAFIZAH