Murid-Murid

penyuntik semangat

salam..hyeeee...lame kannn xtulis benda bru kt blog nie..
ape kabar bg sape2 yg follow blog nie ???hehehe....semoga berada dlm lindungan allah s.w.t yer..



hmmm ary nie fyzah rase nk post entry nie seperty mane tjuk di atas..sbenarnya...bknlah ape sgt..cuma tiba2 adew satu semangat baru yang muncul dl haty dan perasaan nie bile pagi2 lagy bertandang ke rumah jiran lamer yang sudah berpindah..namun xjauh dr rumah fyzah,...fyzah pergy pun sbb perg hantar  nenek saudara yang nk pergy situ sbb ada hal yang penting..sebb tu pagy2 laagy bertandang rumah jiran dulu... =)


semasa pergy rmh dyer ,,nmpak org cuci kereta,,heheh...tp xde kena mengena punn...sbnrnya...sal entry kali nie..fyzah rase bersemangat n takut sebenarnya...sbb nyerr kat rmh tu dyer bekas cikgu fyzah ms sek rendah dulu..tp skunk dyer sakit kencing manis n beberapa jary kaki nyer dipotong...dyer menyesal sgt2 sbb dulu xjg kesihatan dyer..katanyer,,kalau dyer tahu akan begini,,dyer akan lebih berjaga sal pemakanan n ape lahh kann..




oleh sbb rase tkut tgk kt kakinyer walpun berbalut tp menyuntik smgt baru nk jg pemakanan mama...sbb mama pun adew penyakit darah tinggi n kencing manis..sbb tu rase tkut sgt kalau mama berada dlm keadaan mcm tu...tp ape yg pasty nyer cikgu fyzah mmg beruntung sbb dyer adew keluarga yg sgt menyayanginya...tmbh2 lagy biler tgk suaminya..sgt mithali...maybe ssh nk cr smpai sebegitu sekali suaminya...sgguh menjaga cikgu fyzah nie,...terhartu pulak..n bersyukur sbb lam keadaan mcm tu msih adew ahli keluarga yg peduli kan...





yer la sllunya biler adew skit2 yg menyusahkan xramai yg akan sanggup untuk menjga..oleyhh itu fyzah sgt2 appreciate ape yg dlkukan oleyh suaminya...


n kat situ jugak sumer bertanya,,,fyzah skunk form bapersb lamer xjumpa..ecece..
so fyzah ckp la upper 6...n mereka pun berpesan do the best. =)

INSYAALLAH aje yg mampu fyzah ucapkan..
dan buat mama,,insyaallah fyzah akan jaga mama sebaiknya selagy terdaya...semoga mama akan terus sihat dan dipanjangkan umur....



AMINNN...=_=

Alright reserved by NUR HAFIZAH