Murid-Murid

1 bulan

satu bulan??maksudnyerr...
yer..satu bulan lagi peperiksaan stpm akan menjelma...bersama soalan2 misteri yang ALLAH shja yang mengetahui...entah bagaimana soalan tu nnty...
perasaan dah hadir bemacam-macam jenis...bimbang,takut,berdebar semua bercampur satu...
kali ini lebih menakutkan bila kali ini peperiksaan yang terlalu besar buat aku..
stpm peluang terakhir aku...
adakah laluan stpm ini akan membawa aku ke puncak menara gading yang diidamkan oleh semua orang??
adakah mampu aku mengejar pointer yg cemerlang disaat-saat akhir ini..
yer 30 hari lagi masa untuk aku menyiapkan diri dari segala segi...mental fizikal mahupun sikologi...inilah yg perlu aku bertahan...doa dan harapan ku pohon setiap waktu agar ade kasihan belas dari ALLAH buatku kali ini...
hanya 3 jam menentukan segala-galanya..dan aku berharap peperiksaan kali ini bakal membawa pulangan bermakna dalam hidupku dan ibu bapaku...

inilah peluang terakhirku...semoga segalanya bakal menjadi realiti..

ya allah,,jgnlah kau pesongkan hatiku setelah kau memberi petunjuk kepadaku
aku mohon tunhjukkan aku segala kesenangan saat aku meghadapi peperiksaan kali ini..
kasihan belaslah kepadaku
dan jauhkan aku dari segala kegagalan dunia dan akhirat..
aminn.....

No comments:

Alright reserved by NUR HAFIZAH