Murid-Murid

EPISODE 4

salam n hye.....
hehehe...
continue episode 4...
just straight away...hahahaa...


hmmm 
start the story...
beginning wif my first salary....hahaha....now aku dh merasa gaji pertama seumur hidupku bergelar manusia dan bebas dr dunia seorang student...huhu..cehhh...berlagak minahhh nie...
buttttttt......
not ONLY me yg rase duit tuu......
but also my beloved PARENTS....

yupppp...even aku ank keempat n buknlahhh keje nie keje ttp but akuu ttp jugakkk rase sedikit dan senbyk BANGGA bile aku dgn BERMURAH HATYYY nyaaaa nk share moneyyy tuu nga mak bapak aku....
ustaz2 kate....kalau xberkira  ngan mak bapakkkk rezeki lps niee mencurah2...aku doakan smga rezeki berlimpahhh itu akan jd milikku...aminnn..sudi2 kanlahhh doa kat aku...hehe..

meskipunnn gaji xmencecah ribuannnn..tapi aku stilll ade rase syukurrr...sekurang2nya titik peluh aku dihargai jgk oleh majikan..hehehe..

okkkk...next story.....sebulann dahhh aku keje nie kan...byk laaaa jugak pengalamn manis pahit yg aku face...dgn kerenah budak2,,kerenah rakan sekerja,n kerenah mak bapak budak2 tu pun adew gak...semua tu la yg mewarnai corak kehidupan aku sewaktu bekerja..n sedikit sbyk aku rase cm aku matured sgt2...huhu..perasan lebihhhh....


dannnnn hari ini....aku menerima seorang ank murid  baru....her name is zubaidah....simple girl but mdgr kata n boleh buat keje/ latihan yg aku bg dgn smpurna..on her first day,,,aku dh rase bangga kat die,,sbb dyer mampu ulang balik ape yg aku ajar dyer kat kelas..good job my dear..kalaulaaa dyer boleh baca ape yg aku tuliss nie....mestiiiiiii...hehehee
xtau la nk imagine ape bnda...

now,,,,my student dh jadi bertambah kuantitinya.....
but semakin hary semakin faham ngan sikap n perangai mereka...so blh la law nk handle budak2 tu...
cehhhh cm pglmn 17 thun ajar anak orang...hahaaa

oklahhh..i`m think nothing to say....wahhhh spokinggg london n austris...huhu..
saje2 jew tu.....
i`m think i want say thank u so much to all readers sbb sudi ambil sedikit masa bc simple story from this blog...
once again thank u....n wish all of u get hormony future life...



babaiii..
wslmmm to all muslim n muslimahh...




 1 month with them

No comments:

Alright reserved by NUR HAFIZAH