Murid-Murid

salam....
this is juSt a simple post..
nothing is interesting....
so it`s up to you all jika xnk bc pomm..hehe...


today,,,now,,this time,,,,hati ku merasa,berasa,terasa sgt...sgt...sgt.... SEDIH.....
sbbnyaaaa......
hanya aku seorang mmpu mentafsirkan dan memahaminya...tidak mampu ku hurai or explen kat sini...
tp siyesss...sungguh skrg aku dlm kesedihan...

rasa nk nangis..nk mngamuk pumm adew...
tp spjg hidupku aku diajar erti sabar yang sgt kuat...
sehingga kini,,aku mmpu lagi bersabar biarpommm dirudummm sedihh sgt2 spjg hary nie...


jujur aku xthu aku nk share ngan sape...sbb aku pikir baikk segalanya aku simpan dlm diri sndry..cuma aku perlukan sesuatu yg mmpu aku kurangkannn sikit rase sedihku ini...

mujurrr aku punya satu blog ini...
sedikit sbyk aku terpikir biarlah aku luahkan sdikit rase sedih ini disini...
meskpun xluah ape yg ptt...xde story mory....tp sungguh aku teramat sedihhhhh saat nie...
sgt2 sedihh...

ya allah....jika ujian ini kau beri untuk bagi aku satu petunjuk,,aku redha...
tp ya allah tolonglahhh beri aku kesabaran yg tinggi untuk aku menerima segla petunjuk dr mu...


YA ALLAH
MAHA SUCI ENGKAU..HANYA ENGKAU YANG TERAGUNG....

:(


No comments:

Alright reserved by NUR HAFIZAH