Murid-Murid

Rindu !!!

ASSALAMUALAIKUMM...

entry nie sejujurnya tanpa sedikitpun terselit unsur penipuan samaada tersirat mahupun yg bersurat2..kehkehkeh....^___^

selama 5 bulan enak hidup bergoyang kaki di rumah mahupun di kedai2 runcit beli CAKEDISSS(jajan)  ,berFB siang malam,pepagi buta sehingga adakala merasa malas untuk tido(pelikk tido pun malas),,tiba2 suatu rasa aneh menjengah,,menerjah di kamar hati yang indah dan jitu ini..lalala..

2 3 hari ni,,fb ku diselubungi salam kerinduan dari teman2 seperjuangan ketika susah dan senang dulu..bangga melampau2 bila ada jgk yg sudi menegur..wakaka...sebenarnya saya tahu deorang tu boring jgk..sbb tu tegur..heheheh..tapi tak pe la..at least salam rindu mereka tu sedikit sbyk melegakan aku..bila ternyata aku tak perasan seorang diri merindukan mereka semua..hehe...

seriouss,member2ku yang pernah bersama aku mengharungi suka duka di sepanjang pengajian kita,,entry nie untuk kalian..pahit maung getir perih payah senang haki maki semua dah rasa.hehe..over taww..tapi kita tetap bersatu bergabung berselubung..hahhhhh...berselubung...over lagi taw..kihkihkih

tiba masa kita berpisah dengan tempoh yang sangat lama..dan sudah pasti tiada lagi detik2 indah untuk kita kenangi selepas ini..pakai uniform sekolah,,pergi kantin sama2, berebut air..hehe..share makanan,,gelak sama2 dalm satu kelas/kuliah,, mengumpat sama2..over lagi,,,tapi ini mmg kebiasaan kami..especeli mengumpat cikgu2...haha..maaf cikgu2...,,gurau2 sal subjek yang tak paham hingga jadi suatu kenangan yg tak dapat den nak lupa...celebrate macam2 benda,,plan mcm2 benda,,gotong royong same2,,main sukan same2,,tido dalam kelas/kuliah same2...haha..pinjam pen kawan,pinjam buku kawan dan tak hantar2 smpai skunk..lalala...yg pustaka punyer pun ada lagi kat rumah..patut la subjek tu tak dapat a paper...hahaa...berebut kerusi lam pustaka,, konon2 lawan sama geng nk curi perhatian cikgu2,,pergi lawatan same2.,.wahhhhh seronok sangat time tu...tapi skunk sure kan....kita dah xleh rase semua tu..sekalipun dapat rase tapi percayalaaahhh ia cukup berbeza kan kawan2...




bila korunk antar mesej,,antar kat chat fb,,tiba2 tergerak hati nak buat entry nie...siyesss memang aku pun merindui kalian semua...entah bila la renioun tu nk jdi kenyataan..dapt kumpul ramai2..borak cam dulu2..ambik gambar same2..pastu upload kat fb pastu yg tu komen yg ni komen..pastu pura2 marah sebab masukkan gmbr candid bagai kan..kan korunk kan..hahah...rinduu lorhhh..


ingt lagi..biler aku upload gmbr korunk,,esok aku pergy kelas korunk marah2 kat aku sbb upload gmbr candid korunk kt fb aku..pastu aku masa tu mmg nak nangis dah rase..beriya2 masukkan lam fb ingt korunk suka,,pastu korunk marah..pastu aku cakap nk delete,,korunk plk cakap alaahhh gurau jew laaa...wahhh masa tu rasa nak bagi penampar satu sorang..hahahaha..tapi tu semua dah tggl kenangan..tggl kenangan..!!


apa2 pun inilah nilai persahabatn yang aku perolehi sepanjang kita semua bersahabat..lelaki pompuan kita bagai satu keluarga..masing2 saling menjaga dan melengkapi..so sweet...=) korunk teristimewa dihati...
kini dan selamanya..!!!!!!!!!!!!!!!!!

**cari saya kalau anda bijak..hehe

staytuned::: DUNIASAYA =)

No comments:

Alright reserved by NUR HAFIZAH