Murid-Murid

INTENSIVE ADVANCED MARKETING POWER JULAI 2012

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM....


AWESOME!!!! AMAZING !!! WOW!!! POWER !!! HUNDRED STARS!!!!! N GOOD JOB!!!

inilahhh yang mampu aku ungkapkan...semoga tidak terlewat untuk aku coretkan dan abadikan kenangan-kenangan indah sepanjang AMP julai 2012 di laman coretan peribadiku ini... betull...tidak sama jika aku tulis dan aku rasai sendiri..memang sejuta kelainan yang aku rasa...tapi sejujurnya inilah seminar yang terindah dan awesome yang pernah aku alami sepanjang 20 tahun hidup di muka bumi ini...benar kata seorang ustaz...kehadiranku di seminar tersebut bukan terrrrrr.....tapi memang ditakdir dan ditulis di loh mahfuz bahawa 6,7,8 julai aku berada di tempat yang berprestij tersebut.....

sebelum kisah dipanjangkan..terlebih dahulu aku ingin melafaz rasa teramat syukur kepada allah kerana dengan limpah dan izinnya aku dipermudahkan jalan untuk ke AMP kali terakhir ini..tidak lupa buat seorang insan teristimewa dihatiku yang ku panggil mama,,pengorbananmu memudahkan aku mengikuti AMP ini..syukur....semoga pengorbananmu dibalas allah setimpalnya...aminn...

6 julai 2012

kelas pertama bermula..satu hal yang dapat aku lihat dalam sikapku sendiri,,aku datang awal ke wisma..dengan niat dan harapan ingin menuntut ilmu dengan mudah...tapi tidak kusangka...ALLAH sangat2 menyanyangiku dengan menghadiahkan aku duduk di barisan hadapan...subhanallah..aku amat2 bersyukur dikala itu..sedangkan dalam hati telah berfikir mesti seat depan dah penuh sbb ramai yg dh masuk..warga emas dgn anak2 mereka ,tapi....allah telah 'tempahkan' satu seat untuk aku dibarisan hadapan..amat2 bersyukur...=)

kelas dimulakan dengan senamrobik yg powerrr sangat2..mula2 aku cam mls nak join..haha..tapi bila fikir byk kali..terpaksa join..hahah...apa lagi..memang best giler...ape lagi time chicken dance..huhu.,..awesome..semua bersemangat..jadi tiada sebab untuk aku yg berumur 20 tahun ini tidak bersemangat.... kannnnnn... (ayt DAO)...tetiba muncul DAO sakan gilerrr join ...best habisss....sape yang tak join nih aku nak cakap.....KESIAAAANNNNN...heheh...

first day,,,DAO cuba ubah mind set semua peserta..masa tu aku cam ala kadar je...baca declaration cam gitu2 je...tak basah pun kertas...kira oklaaaa....tp lepas jew rehat....aku dengan sendiri ubah mind set...kalau aku tak ubah diri aku sapa yang nak ubah diri aku..mcm DAO gtaw... so aku dengan tekad ubah mind set...apa yang aku ubah biarlahh aku yang tahu....

sehingga habis kelas petang,,,kami naik bas menuju ke berjaya times square hotel...DINNER BEB!!! aku ingt dinner cam biasa jew yg sebelum2 nie aku pergi...tapiiiiiiiiiiii....
GILERRRRR BEB...masuk je hotel ....syokkk sekejap...dah berstar2 hotel ni...haha...so naik laaa lif...kuar je lif...aku xtau nak jalan belah mana..hahaha..luasssssssss giler......sooo ikut laaa jalan ramai2 orang kan...samapi je...terus dftar....fast action fast result !!!...after dftar,,,ambik2 gambar kat luar jap..posing sikit2..huhu.. ( benda yg xkan lupa nak buat) hehe...pastu dtg la mamat2 hindustan nie kasi air orange sebelum masuk dewannn....

beberapa minit kemudian...

masuk dewan....FUYOOOOO!!! SUPERBBBB BEB!!!! MACAM ABPBH PULAK....cam artis2 gitu....gilerrr mmg decoration memang syokk habis..memukau,,mempersonakan....masuk jew besttt..belum start lagi tu......pastu cr seat n table...dah jumpa letak beg,,pastu smbung posing..hahahahaha...
pastu acara dh startt..... tetiba muncul si afdlin shauki....jadi emceee rupanya.....tak delahhh gemukkkk pommm..hahahha...sempat taw......ok...acara penuh protokoll....siap jew ucpan dr mentor,,,sambut bfday jutawan logam.....kek pommm design cam logamm...best taww!!!!...i rasa kek tu....maybe logam rase cm tu kut..hahaa..karut....pastuu...diomand dilayan habis-habisan...memang rase cam dato datin pulak..haha...tapi siyes..ini dinner yang tak kan aku lupa sampai bila2...superb!!! power!! n awesome!!!...
satu demi satu makanan datang...dessert yang best...FUHHH!!! still ingt2 lagi ni sagu mangga...sedappp.melelehhh makan...^__^

andddddddddd

tetibaaaaa......

afdlin aksi taw....DIOMOND AKAN DIHIBURKAN OLEH INSAN SENI YANG DAH LAMA DALAM INDUSTRI NI..SEORANG RAKAN BAIK SAYA..DAN ARTIS YANG SENTIASA BERI KOMITMEN TINGGI....TUAN-TUAN DAN PUAN-PUAN..TERIMALAHHHHH  ANUARRRRRR ZAINNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!
WAHHH !!! ANUAR ZAINNN datng beb!!!

tengok live persembahan dia...memang superb...suara dia mantaiN...byk lagu dia nyanyikan...masa tu dah penuh pentas orang nak ambik gambar dia..i just dengar dari tempat duduk..sebab sagu mangga lum habis lagi..hahaha...tapi lepas je habis i pun join gak...tapi tak delahh bertuah nak posing ngan anuar zainn..tengokk aje punn dah kira ok..haha..even adew terkilan sikit2..hahaha..

malam tu memang diamond dirai habis-habisan..dengan cabutan bertuahh lagi...tapi i still tak bertuahh..tak dapat ipaddddddddddddd pommmm.. KESIAAANNNNNNNN...huhu...at least ada gak yg dpt ipad tu wlpun berkali cabutan ornag tu dh balik..mmg rezeki tul la....

lebih kurang jam 11 lebih.... dinner berakhir...tapi kami semua mmg enjoy n puas habis...siyessss beb!!! terujaa niehh....tolonglaaahh paham....hahhaa..

dan terasa jugak nak tamatkan entry nie walaupun citer tak habis..baru jew part one nie..yang 7 and 8 julai tak story lagi....hehe..besok2 la pulakk...dah pnjg sngt rasenyerr...

sambung besokk laa pulakk yerrr....hehehe...sweettt u olllsss....see u next entryy...more advanced n more awesome stories!!!!.... bye-bye...  


STAYTUNED:: DUNIA SAYA

No comments:

Alright reserved by NUR HAFIZAH