Murid-Murid

penghujung semester

bismillahirrahmanirrahim..

PENGHUJUNG SEMESTER ...
 sekejap saja rasa..dari bulan 9 aku jejakkan kaki ke menara gading,
selama 14 minggu aku hadapi sistem pembelajaran baru,
dengan test mengejutnya,
dengan kerja sekolah yg budak u paggil assigment tuu...
ngan kelab kolej,ngan kelab fasilitator bitara,
macam-macam telah aku lalui sepanjang disini..

tiba masa... ku rasai kini kemuncak semester..
penghujung semester satu telah tiba..
kini persiapan sudah tentu untuk exam final..
dan jujur,, berdebar rasanya..

maka malam yang bersejarah tadi...aku lapangkan waktu membuat satu video bersama rakan-rakan baru ku di uni ini..begitu cepat kurasakan persahabatan kami terjalin..
semoga ikatan ini berpenghujung di akhirat nanti..
meski ada silap dan salah,,
aku tahu kita semua sudah saling memaafi...
semoga kita sentiasa berjaya di universiti ini !!!!!

:) 


terimalahh hadiah persahabatan kita ini..**walau tak seberapa



No comments:

Alright reserved by NUR HAFIZAH