Murid-Murid

“1st Giveaway By Puterikasih.com”



GEDEBAKKKKKKK !!!

HAMBEKKK KO....

AKUU DAH START BALIK DAH PERANGAI TAMPAL2 BANNER KAT BLOGG NIEE...

ITU TANDANYAA PERANGAI SAWAN DAH DATANGG..

**ehh apsall aku gilerr caps lock nie..weeee....sorry**

haaaaa..awesommeeee aku rasa giveaway kali nie..dah bertahun aku tinggal sesi giveaway2 nie...
kali ni nak aktifkan diri balikkk sbb skunkk tengah cuti semesterr...hahhahhaa..adew sebulan masa nak usha2 giveaway... tapi giveaway nie adelahh giveaway specialll aku rasa..
sbb giveaway nie giveaway pertama yg aku nak tampal kat blog nie lepas aku dh lama pencen dr dunia giveway nie..so harap2 penganjur terlembut hatii erkkk bilerr baca bab niehh..hahahaha.. 
**nakk hadiahhh one drop perfume pun jadilahhh..kihkihkih**


soooo...kenapa aku pilih giveaway nie...
sbbbbbbbb...

OF COSSS SYARAT NYERR YG AKU NENGOKK DULU..
PERGHHH SENANGGG GILEESSSSS...
tak caya mohh le nengokk 

 sooo,,tak nakk kew hadiah2 tu sumer???? kehkehkeh..
**aku nie pomote hadiah ke pomote giveaway..ahaaakkssss **

so port yg aku bestt gilesss buatt adelahh hal COPY & PASTE..hukhukhuk..
lam giveaway nie keje nyerr mudahhh,,senang, n jimatt..
perghhh COPY & PASTE jeee...
sesuai sangat ngan jiwa aku... ahaakkksss..

soo...aku nk START COPY PASTE nieee...
“1st Giveaway By Puterikasih.com ini dianjurkan oleh Puterikasih.com dan ditaja bersama oleh All About CraftDikbiAzie NamicoJosrevalution @JRNurul SyarafinaAzziamiza, ZuhanifKiosk Vitamin, Cik YayaKimmie Serembanmaya.com dan Kaspersky Malaysia

 **copy paste sudahh..mohhh laaa copyy paste jugakkk KAWAN-KAWAN !**

so dengan rasminya bakal cikgu ni nak tagg bakal cikgu sinun...
cikgu-cikgunya adalah :


done tag !!

so sape nak join gak 
sini bakal cikgu ni ajarrr..hahhaa

babai !!!..

**penganjur...love u muah3x!!! ... rasuah terbaik di seanteroo antarabangsa...kihkihkih :) **
(penaja pun sumerr i da follow..heheh.tq )

8 comments:

sha dhira said...

macam best.. nk join gak lah... jon join photo contest,
http://akuvsdiashadhira.blogspot.com/

puteri kasih said...

thanks sudi join GA puteri :)

Good luck yer ^_^

Ayie Abas said...

salam kenal :)

good luck yer :D

sa mic said...

datang dari GA yang sama , goodluck ;)

puteri kasih said...

ada penambahan penaja..jangan lupa update yer :)

eymasu said...

terbang ke sini dari GA yang sama..hew..(^_^)DKDE

http://eymasushoppe.blogspot.com/2013/01/1st-giveaway-by-puterikasihcom.html

Saya Wann said...

Dari giveaway yang sama..semoga berjaya :)

+ 1st Giveaway By Puterikasih.com +

Azwar Syuhada said...

salam ,azwa datang terjah dari segmen yang sama.. :)

http://miss-azwarsyuhada.blogspot.com/2013/01/1st-giveaway-by-puterikasihcom.html

Alright reserved by NUR HAFIZAH