Murid-Murid

SIAPA KITA,LIHAT SIAPA KAWAN KITA

ok..muncull lagi bakal cikgu nie ngan entry tak habis-habis pasal kawan..
entahlah..semenjak berada di universiti,erti berkawan itu lebih dirasai..
saat inilahh kita dapat cari mana kawan yang sanggup susah dan senang bersama.
*menangis*

mama sedang memandangku dengan pelik..kenapa aku pandang laptop sambil mata mengalir..
syukur punya mama yg begitu paham bahawa anaknya suka sangat tulis entry lam blog..
walaupun sedang menangis..

YESS.. entry ni aku tujukan buat insan2 yg pernah bersama aku di universiti yg tak pernah dalam list impian aku..
menjadi guru di suatu nanti bukan cita-citaku,,tapi kerana taat pada seorang ibu maka aku gagahkan jua melangkah ke UPSI dengan harapan aku boleh bahagiakan hati mama..
sesungguhnya menjadi anak yang menuruti kata ibu bapa nya tiada satupun yang rugi..

yerr tak pernah rugi...selama aku hidup ape yg mama kata akan aku buat,aku ikut...
dan setiap yg aku ikut itu berakhir dengan kisah bahagia..
tengokk tak rugi dengar kata ibu..kerana ibu tiga kali lebih penting dari bapa..
**tidak bermakna bapa tak penting..tp ibu lebih penting**

stelah aku masuk UPSI,, kawan2 pula yang hadir menemani aku..menguatkan semangat aku.selain kebergantungan aku kepada ilahi.. aku di sana terkapai-kapai pada permulaan... tapi ALLAH hadirkan aku insan2 yang nak bersama aku... dari rakan serumah sehingga rakan sekuliah,,aku cukup bertuah..dikelilingi insan2 periang. walau berbeza, tapi aku rasa kami semua sama.. 

pernah dengar tak?? SIAPA KITA LIHATLAH DENGAN SIAPA KITA BERKAWAN...
yer aku sangat pegang dengan kata ini... tapi aku jenis yang kawan dengan smua orang..tapi tak mustahil yang buruk pun kita nk ikutkan??? ikutlahh landasan yang betul.. in sha ALLAH kita tak tersasar... 

ALHAMDULILLAH...aku punyer ramai teman disini... lain2 program pun aku ada..disinilah sebenarnya terbina ukhwah yg aku rasa aku tak akn dapat kat mana2...berkawan di sebuah intistusi yg besar ini adakalanya susah jika tak pandai suaikan siri..tapi aku bersyukur ALLAH permudahkan dan temukan insan2 yang mula mengenali siapa aku sebenarnya..bagaimana aku yg sebenarnya... ALHAMDULILLAH..SYUKURR 
**mengalir air mata lagi**




inilahh antara insan2 yg menghargai kehadiran aku dalam hidup mereka.. 
sangat terharu

housemate yg sentiasa bersama susah dan senang.


 kawan curahan perasaan terutama kisah lelaki..hahaha.. 
abg a,b,c, d..
dalam ingatan..

seperjuangan demi segulung ijazah yg diidamkan

 keluarga zapin sentiasa di hati

 dua insan terpenting yg susah senang bersama
:)

rakan non muslim terbaikkk..

love one...chua song shin..
segalanya bersama dia..
rakan rapat saya di universiti merangkap rakan serumah saya !!.
love her.. 

inilahh mereka2 yang sentiasa bersama saya..yang boleh buat saya ketawa,menangis bahagia, segalanya kami kongsi bersama.. peneman saya,,pengganti ibu bapa saya buat sementara dan segala-galanya adalah MEREKA !!!!!!
terima kasih kawan2 !!!.. terima kasih kerana sudi berkawan dengan saya :) 


No comments:

Alright reserved by NUR HAFIZAH