Murid-Murid

Doa Seorang Sahabat :)

alhamdulillah...semakin dewasa kita kan...hari demi hari telah berlaku...
kalau dulu di bangku sekolah,,kini tidak lagi...kini aku semakin dewasa di ambang kemuncak bergelar mahasiswa..
syukur..... aku dikurniakan insan-insan yang penyayang... yang tika ini sanggup bersusah senang bersama..

entry ini sebenrnya aku khususkan buat seorang sahabat baru aku...seorang insan yang aku kenali ketika aku bergelar mahasiswa UPSI beberapa bulan yang lalu..banyak suka duka sepanjang semester satu aku tempuhi... makan bersama,kuliah bersama,berkongsi cerita bersama,dan banyak lagi perkara kami lakukan bersama...tapi semalam usianya semakin matang...alhamdulillah... dia semakin dewasa..semakin matang.. :)

tanggal keramat 22 januari 1992... tanggal dia dilahirkan...ALHAMDULILLAH,,aku lihat pada dirinya seorang yang solehah.. aku lihat dia seorang yang taat pada penciptanya...ALHAMDULILLAH..ALLAH dekatkan aku dengan insan dan sahabat sepertinya...
semoga di hari mendatang dia semakin baik dan semakin baik dan semakin solehah dari sebelumnya...IN SHA ALLAH..sama-sama kita doakan untuk kebahagiaan dirinya.. :)

Leen, Selamat Hari Lahir, Semoga Dipanjangkan Umur,Semakin Sihat,Semakin Solehah,Semakin Bahagia Dunia Akhirat dan Semakin Berjaya..
Semoga Persahabatan Kita Kukuh Sehingga Hujung Usia..
IN SHA ALLAH.
:)




2 comments:

Unknown said...

fyzahhhhh.....terharunyerrr kmi..tima ksih.in sha Allah..amin..mudah2an dipermudahkan hendakNya..:)

fyzah said...

xpe...semoga gembira...biasa2 je nie..hehhe

Alright reserved by NUR HAFIZAH