Murid-Murid

Photoshoot Part 2

ASSALAM !!!
selamat pagi...
seperti yang dijanjikan dalam entry INI,, fyzah pernah janji kan nak citer serba sedikit tentang photographer bagi photoshoot ary tu...so ary nie jom kita sama-sama terbang pada ketinggian 90 darjah^^ hehe,,untuk mengenali dengan lebih dekat photographer bagi photoshoot tersebut...
:)

ok...ini muka poyooooo..hahha...

haaaa..inilahhh muka takk poyooo..^^
cikgu saiful n cikgu nad
si photographer yg sporting habis...

mereka dua orang ini suka sangat ajak aku photoshoot...hahah..akibatnya gmbar aku penuh dalam laptop diorang.. waktu nak pi ambik gambar photoshoot ari tu kat umah dia tingkat 5 yang tinggi bagai klcc tu,,,bukannya nak buat air ke ape ke kan,,tapi membebel pulak si nad ni sebab gamabr aku je lam laptop dia..hahha...tu la kan..sapa suruh rajin sangat ajak aku pi photoshoot.. ^^bukak  sem nie dah adee plan nk pi photoshoot lagi..huhu^^ 
walaupun mak cik nad ni membebel,aku tetap wak muka poyoooo,,sebab nak ambik koleksi gambar2 aku lam laptop dia tu..haha.. tapi memang deorang terror la bab2 photoshoot nie..walaupun shoot kat tempat panas...ehee.. doakuu semoga mereka berdua jadi jurugambar yang lebih dikenali di kemudian hari selepas tamat study..  :)

majlis yang banyak beri 
memori buat kami
bertiga !!
semoga lebih baik dari sebelumnya.. :) terima kasih buat mereka berdua kerana banyak susah senang telah kami lalui bersama..semoga berterusan hendaknya.. **lap air mata poyoo..huhu**



dalam majlis ini aku request kat deorang ambik gambar aku ala-ala bini dato` sikittttt,..wahahahahhaa..memangg permintaan gilaa dan belagakk aku rasa..hahaha..
dannn mungkin inilahh hasilnyaaaa dari permintaan tersebutt..kihkihkih..
__________________________________________________________

 wahahaahaahhaa..
**perasan**

tak kesahh la sama ke tak tapi thanks buat mereka berdua kerana jadi sahabat,penghibur,peneman,dan PHOTOGRAPHER saya dunia akhirat !!! kihkihkih... 

BYE !!
=)

No comments:

Alright reserved by NUR HAFIZAH