Murid-Murid

Tersentuh Di Hati Kecil Ini

DENGAN NAMA ALLLAH..

assalamualaikum w.b.t..
kali ini pun cuba untuk senyum sebaik mungkin semasa menulis entry ni..
alhamdulillah...setelah mengeluh di entry kelmarin, ari ni ALLAH gantikan dengan rehat pulak..rehat minda dan rehat tenaga setelah kelas selama 4 jam ari nie dibatalkan oleh pensyarah fyzah.. 
syukur alhamdulillah masih lagi mendapat ruang untuk bernafas..

selepas dapat mesej dari abah beberapa minit lepas, hati serta merta menjadi sebak dan air mata juga turut mengalir bersama..ternyata aku susah nak berpisah dari mama dan abah,,tambahan pulak kini berpindah rumah kolej,,semuanya terasa asing... tetapi itulahh kehidupan di hari depan yang perlu aku lalui sebelum cuti panjang semester nanty... aku mohon pembaca semua sudi juga mendoakan keselesaan aku di sini..


itu mesej dari abah.. sedih bila mula2 baca.. dari isnin hingga selasa semalam xsempat lagi aku nak hubungi dia untuk dengar suara abah..abah pun tak kol..tapi mesej aje sebab dia dah tahu jadual aku full.. so sebab tu aku menangis,,sebab aku rasa aku bukan anak yang baik..sehingga xsempat nak call ataupun antar mesej kat abah dulu..terbalik pulak,,abah yang antar mesej kat aku..sama jugak ngan mama,,kalau mama call mesti aku dlam bilik kuliah,,mana sempat nak kol balik,,sebab berkejar nak ke kelas..terutama isnin..memang xsempat langsung.. sebelum tulis entry ni,,sempat jugak telefon mama..dan lepas tulis entry nie,,nak teponn abah pulak..harap2 allah masih beri aku ruang untuk mengingati dan sentiasa mendoakn mereka berdua..in sha ALLAH..

aku jugak nak sangat mintak jasa baik kalian mendoakan ibu bapa aku yang akan menunaikan umrah esok..yang sedihnya,,aku xsempat nak hantr mereka kat airpot... :(
apa2 pun aku dari tanah tanjung malim ini sentiasa akan mengalirkan dan mengutuskan doa buat mereka dan semoga mereka yang ke umrah akan mendapat umrah yang MABRUR !
in sha ALLAH. =)

2 comments:

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

ika rindu abah jugak...
nak balik :(

fyzah said...

sedihh taw ika... :(

Alright reserved by NUR HAFIZAH