Murid-Murid

kau laksana bulan

kau laksana bulan..heeee,,, ; )

korunk penah tgk x citer nie??sape yg dh tgk fyzah confiirm korunk mesty ckp...a`a best la citer tu..
sesuai la firas n ana tu kan..heeee...
suka suki jew men agak2...haha..

last year citer tu bersiaran....tp bg peminat yg setia nie cam fyzah nie,,haha..confirm nk tgk byk2 kali kan...
n tuk pgthuan peminat2 citer nie,,citer nie diulang plk tuk akhir thn nie...
tp siarannya pd lewat mlam jam 12.30 AM setiap hari isnin...
bersenkang mata la jgk kan..tp xpe...kan biasa tido lewat...haha...

tp kan mmg citer tu interesting sgt bg fyzah taw..kuat tul chemistry citer tu ngan fyzah plk...tu yg fyzah smpat tangkap dalam episode kedua kelmarin..hhee...
jalan cerita cm nk same2 je...opps perasan plk...
tp siyes fyzah mmg rase cool n happy jew tgk episode kedua n byk nk sama la...
especially pasal mak dyer yg berkenan kat syafiq tu kan...
n syafiq pun tetiba muncul kejar ex dyer blk..
tp xder la fyzah nk kater ex fyzah dtg blk...cos fyzah pun xde ex sblm nie...
heeee...
cuma bila tgk part tu ade la sometin yg mencuit haty...tmbh2 biler smpai part mak dyer dh berkenan sgt2 kat si syafiq tu..alahai ana....mak dh berkenan jual mhl plk kt syafiq..hehe..oppss suka2 komen jln citer novel aunty aina emir..maaf aunty..hehe..
tp seriously akak,,citer tu mmg best n fyzah sggp cr novel dyer dulu2 tu..mase2 mula2 citer tu bersiaran..hahaa...ehh aku ni pehal mcm la aunty aina bc plk komen kau nie.,.huhu..

n plg penting segala minat aku bermula dr citer nie...hahaa..aku suka taw tiru gaya ana..dr tudung yg dier pakai,handbag,handphone also kereta myvi tu mmg xketinggalan la...kuno kan...??tp bg fyzah xkesah la..yg ptg xkacau org laen kan...tp bb kereta tu blm jd kytaan la..tp bilerr blh rembat myvi abg ary tu,,almost berangan cam ana plk..hahah..
sampai mama aku pun gelak tgk aku fanatik sgt ngan si ana..tapi mama fyzah mmg paham jiwa la..
sggp gak hutangkan aku duit die semata2 nk kasi aku brg2 cm ana kan..tp bab kereta tu mmg xleh pertimbang la...mmg kene guna duit sendry nnty.. ; )

tp bukanlah nk jd hundred percent cm die...just admire jew..haha.mmg x la law nk jd dyer..cuma rase cm nk same2 jew watak ana tu ngan aku.heee..ohh perasannn kau fyzahh...indh kabar dr rupa la..analysis sendiry...tp xpelahh yg ptg jgn kacau org lain kan..berangan sorang2 xpe,,jgn ajak org nnty org ingt kita ape plk..wahhh,,dh maen prinsip2 hidup plk lam blog nie..

oklahh dh agak pjg plk entry nie..mau out lu...
samekommm...may god bless u
^_^

1 comment:

Queen Latifah said...

Salam

Wahhh... ini antara hardcore Kau Laksana Bulan lah ni....

Huhu... Tq sayang...

Alright reserved by NUR HAFIZAH