Murid-Murid

tired

paham x ape itu penat???
sometin yg br aku cuba nk paham....
letih taw x....letih tggu sesuatu yg kta xthu betul ape x...
skunk lebih baik segala penat tu dibuang dan teruskan hidup cam kita br bgn dr tidur yg enak..
stop pkir ttg apa2 yg membebankan....
sbb apa???

sbb ia adalah sesuatu yg penat...mmg benar kata orang2 yg berpenglaman...
menunggu itu memeritkan..
dan mmg aku sdg rasa semua tu...mmg perit n memenatkan...
sungguh meletihkan....sungguh menyakitkan...
ahhh byk lagy la kalu nk diibaratkan...

skunk aku nk buang jauh2 semua itu...
aku nk mula sometiin yg baru....
aku nk hidup secara bbs dr segala yg memenatkan...
dr sgla yg meletihkan..lantaklaaa jika suatu hary nnty aku bakal dihidangkan sesuatu yg lbh memeritkan atau apa2 pun,,tp aku sure saat tu aku pasti blh handle dgn jiwa ngan tenang..
sbb apa???
sbb aku dh practise mulai detik ini....
terima segalanya dgn jiwa tenang...n keikhlasan itu pasti terserlah di wajah kita...
percayalah...mama aku pernah bilang....

keihklasan akan terpapar di ruang wajah seandainya dgn penuh rasa tenang kita haapi sesuatu yg mendatang..
paham x???
xpahm sudah...
now i`m feel better....

tired??/

no more!!!!

say gud bye to PENAT...

n nice day to all readers erk...

No comments:

Alright reserved by NUR HAFIZAH