Murid-Murid

symbol byk makna kan??

assalamualaikum to all readers yg sudi baca.. ;)


hmmm,,now rase bebas jew kan nk post entry waktu maner2 pun..dh x terikat lagi..hoohoo..
STPM bru jew hbs beberapa hari yg lps..
actually ingt nk post terus lps hbs exam...tp rasenyer dah melampau lah tu..haha...
biarla otak ni rest2 sikit dulu kan...

n thanks to my abah,cos planning satu percutian sbg hadia tamatnya exam aku...
so after exm jew sibuk2 kemas brg2 sbb besok harinya terus nk gerak pi tmpat cuti nie...
n selama 4 hari 3 mlm kami satu family kat PULAU LANGKAWI.....
dan sesungguhnya itulah detik yg memberi sejuta kenangan kan...

btw.... thanks again to my abah....kerana x kerana kerja keras n duit2 dier semua xrase la kiterang nk pi PL kan...yerla semua gune duit abah... totally....huhu..credit to abah..thanks so much..

so back to topic...baru2 nie i got 1 message...
so many symbol smile yg amat2 menarik perhatian...
n dr situ la aku rase syok jew tgk symbol2 gitu...
cam nk pujuk org pun boleh,,nk tunjukkan perasaan kiter pun boleh kan..n byk lagi...
n aku rase aku pun dah berminat r ngan symbol cam gitu tuh..hhaaha...

pelik kew...xla...tp nmpk cm ketinggln zamn la plk..tp xpe...yg pntg aku enjoy nga semua yg aku hadapi dalam sehari-hari nie kan...setiap detik lam hidup kita bawa byk mkna kan??
n itulah yg aku rase...hehe..

just to share wif u all readers..
hopefully u all willing to pray for my success in future...


B-)


No comments:

Alright reserved by NUR HAFIZAH