Murid-Murid

selamat tinggal JB

assalamualaikumm...

apa khabar...khabar baikk..lalala..

okeyy selalu moment sedih tinggal-tinggal nie kan...tapi i hepi tggalkan JB nie..wahaha...sebab i bolee balik umah i...** gedikk uu...* nnty i bole jumpa mama i dan i claim balikk segala duit2 yang i dah habiskan kat JB nie..waahahahaha..*jahat punyeer anak..kalau jadi menantu orang nie,mak mertua nanti suh laki aku kawenn lainn..waaa takk nakk....

ok2..setelah berminggu i duk JB nie,,teman akak i sorang diri kat sini,,sebab laki dia pergyy 'overseas'...overseas la sgt..lalala... so i yang menjadi mangsa keadaan ditinggalkan sendirian tanpa ibu dan ayah disisi,,dilontarkan ke perumahan mentimun 6 ini..klasss nama perumahan kauu mariaaa.kehkeh..dengan ini merasmikannn bhawasanya masa untuk aku berjoli sakan disini sudah tamat tempohh..kahkahkah...macam to4 pulakk.. apa takknyaaa duitt byk habis woooo.asal la JB ni banyak sangat bukak kedai yang adew benda2 menarik perhatian mata empat ku ini....isyyyhh kecewa tul kan tokeyy kedai tu..law nak bukak kedai bukak la time aku tak datang JB..**apa laa salah si kedai hingga dipersalahkan sebigini rupaanyaaa**muahahha...

_________________________________________________________________________________


aku: ''tiket ke kota bharu untuk esok adew tak??
mak cik tiket: ''esok yer,,pagi malam??
aku: '' pagi kul berpa??
mak cik tiket :''kul 9.30
aku: ''agak2 sampai nanti kul brpa??
mak cik tiket: '' xtahulah dik,,biasanya perjalanan slma 10 jam.. *maybe lam hati makcik tu tnyer la driver bas,,aku bukk tahu pomm..lalalala
aku:'' ooooo...... ( belakang aku byk yang nak tempah tiket nie..aku buat biasa jeww...)
aku: ''single seat adewww lagi tak??
mak cik tiket:'' pagi kew malam??
aku'' dua2...* wink22...*
mak cik tiket: '' dua2 adew..tapi tempat belakang sekali..tggal satu jew lagi single seat pagi n malam..
aku: '' belakang sgt ke ??
mak cik tiket:'' angguk2 jew..( mls dh nak layan)
aku:''ummmmm...tengah adew tak??
mak cik tiket: '' tgh ada..pagi malam??(asyik pagi mlm jew makcikk nie..penampar karang..lalala)
aku:''dua2...(kahkahkah)
mak cik tiket:''pagi tak adew..malam adeww..
aku:'' fikirrr pjggg..nk pagi mlm??
aku:'' oklaaa single seat esok malam ke kota bharu yer...(blkg pun blkg la..jnji sorang diri...)
makcik tiket: '' rm 54.90 yer..
aku:'''hulur duitt...
pastuuuu......

makcikkk tu bagii tikettttt laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..

ya be da be du !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....dapat balikkk.....kihkihkih...suka hingga terpeleoot kaki ku..mamat kat blkang ketawa bagai nak rak....aku jelinggg jewwww...menyampahh..lalalalalala...cover beb cover...heheh..


sooo tamatlaaaa entry untuk kali ini....smoga berjumpa lagii....

hohohohoo balikkk kampungggg!!!! repeat sebyk yang mungkin yerr....

gunalah perkhdmatan trans..kerana sesungguhnya adeww insuransss..hahaha

No comments:

Alright reserved by NUR HAFIZAH