Murid-Murid

Berkawan Biar Beribu

ALHAMDULILLAH..
sampai jugak di rumah idaman jam 4 pagi tadi..

kini secara rasminya aku meninggalkan segala kenangan menjadi pelajar semester satu di universiti pendidikan sultan idris. pelbagai kenangan ada disana..segalanya serba baru dan aku masih terasa benda yang aku lalui beberapa bulan yang lalu,,masihh segar dan masih sentiasa terasa baru..
:) 

ALHAMDULILLAH...
sepanjang aku berada disana, peengalaman berkawan dengan macam2 ragam manusia telah aku rasa..
disini aku kenal, apa erti kawan ketika susah dan senang... namun yang pasti geng2 AT58 sentiasa bertakhta di hati ...merekalahh rakan seperjuangan sepanjang 4 tahun yang bakal kami lalui sehingga ke penghujungnya nanti.. IN SHA ALLAH ..

tapi untuk entry kali ini,  aku ingin melayarkan kembali kenangan2 berada di kolej za`ba bersama rakan2 serumah di Blok B 411..
sebelum kami semua berpisah beberapa hari lepas,,kami telah berpakat untuk meraikan detik2 perpisahan kami dengan sedikit makan besar..hehehe... (**keluar makan kat restoran kira makan besar la tu erk..hehe.**)


sedikit sebanyak kenangan inilah yang akan terus tersemat di hati kami walaupun kemana saja kami pergi selepas ini.. kerana mungkin selepas ini kami tidak duduk serumah lagi.. 
:) 

inilahh rakan serumah aku..yg bertudung hitam tu nama nya adib afiqa,,roomate aku...sportingg habiss... haha.. yang bertudung pink tu pulak ika.. kecikk je orangnyer, dan yg cina tu,,chua..kawan cina pertama aku di dunia ni..sangat open minded.hahhaa..

 yang berbaju merah tu pulak kawan cina kedua aku..namanya vicky.. asal dari penang..ehehe.. yang bertudung pink tu pulak roomate si ika tadi..namanya atiqah... merangkap teman rapat aku di universiti ni..dan yg ujung tu mestylahhh tuan punyerr blog nie..hahaha.... 

so kami ber-enam dalam satu rumah sepanjang semester pertama ini..semuanya program yang sama kecuali si atiqah tu..dia ambik jurusan pendidikan awal kanak-kanak..  :)

 
inilahh kami ber-enam..
**muka aku tak nmpak..sangat tidak puas hati..ahhaa. 
 
  
nasib baik tiada lori melintasssss..hahahhaa..

 
awasssss !!! hehe


jadi inilahhh wajah2 yang menemani aku siang dan malam sepanjang di kolej..
kalian,,aku sudah mula merindui kalian..
terima kasih atas segala jasa baik kalian...
tempat curahan masalah aku siang dan malam..
moga kejayaan sentiasa mengiringi perjalanan kita sentiasa..
salam bahagia,salam sayang dan salam cinta dari aku...
NUR HAFIZAH MOHAMED :)

2 comments:

nadhirasyafiqah said...

AT58 jeee? mana nadhira ? hahaha :D
Selamat bercuti, dan selamat berinjak ke bakal semester yang lebih mencabar.

fyzah said...

hahahah..ade bau jeles disitu..haha...untuk cikgu nadhira n cikgu ika ade special entry nanty..tp tgh pikir2 ayat dulu..hahaha...n kumpul2 gambar..haha

Alright reserved by NUR HAFIZAH